Kriebels

25 september 2014 - Dalen, Nederland

Het vertrek naar Nieuw Zeeland komt nu wel heel dichtbij! Vandaag proberen we anderen onze ervaringen te laten volgen. Je kunt je gemakkelijk inschrijven op dit blog. Als je dat doet, krijg je de updates vanzelf binnen. Het was wel even een toer om via Flickr de foto's op dit blog te krijgen. We denken dat we nu een goede manier hebben gevonden, nadat in eerste instantie door een klein foutje 842 foto's waren geupload en die waren allemaal doorgestuurd naar dit blog. Handmatig verwijderd, daar hebben we tenslotte ook de tijd voor. Goed, alle fototoestellen en filmapparaten zijn opgeladen, snoertjes ingepakt, dus dat is klaar. Nu nog de koffers. Tijd genoeg nog.

1. Daan meeusen:
    25 september 2014
    Veel plezier, goeie reis en behouden terugkeer.
  2. Jorisse:
    25 september 2014
    Bijna.....geniet van de voorpret!
  3. GINY:
    Geniet er van!!
  4. Joke Stegeman:
    25 september 2014
    Heel veel plezier op deze geweldige reis! Geniet ervan!
  5. Ria en Jan:
    25 september 2014
    toen jullie eerste mail binnenkwam hebben wij ons natuurlijk direct aangemeld. Hardstikke leuk om jullie op deze manier te volgen. Wij zullen ook regelmatig reageren om jullie deelgenoot te maken van onze ontdekkingsreizen door zuidwest Drenthe.
    Gelukkig zijn jullie net op tijd terug om te helpen met klussen, zo ongeveer eind november!!!!
    We wensen jullie een hele fijne reis toe en we bellen zondag nog wel.

groetjes,

Jan en Ria
  6. Rianne Ringenier:
    25 september 2014
    Heel veel plezier,en geniet er van!
    Wij gaan genieten van de reisverhalen.
  7. Rika.dantuma:
    25 september 2014
    Heel veel plezier en een goede,geweldig mooie reis toegewenst. Geniet ervan! Ik kijk nu al uit naar de verhalen.
  8. Werner en Rineke:
    25 september 2014
    Jan en Mieke..... heel veel plezier op jullie reis!! Geniet ervan!!
  9. Lammien:
    28 september 2014
    Veel plezier samen. Geniet er lekker van. Hebben jullie nog veel gebieden in Nieuw-Zeeland niet gezien?
  10. Martha Pieper:
    29 september 2014
    Een hele mooie reis toegewenst, ik ben benieuwd naar alle mooie reisverhalen en foto's!
  11. Willem westerhof:
    29 september 2014
    Opdat het een fijne en avontuurlijke reis mag gaan worden, die jullie je nog lang zullen heugen.
  12. Henk Wilting:
    29 september 2014
    Jan en Mieke: Have fun! Spring es in the air there!