Weemoed

12 november 2014 - Dalen, Nederland

Weemoed. O, heerlijke smart. Zes weken vlogen voorbij. Zo veel gezien, zo'n fijn land, aardige mensen, heel ontspannen. Op het Noorder Eiland zagen we veel nieuwe plekken, op het Zuider Eiland kwamen we op bekende plaatsen. Beide was leuk. Het is moeilijk om te zeggen wat hoogtepunten waren. De vele mooie stranden en baaien, de rust van het landschap, de charme van de kleine plaatsjes, Napier bekijken, Te Papa in Wellington, Wharariki Beach, Wanaka, vulkanische erupties, pinguïns, zeeleeuwen, wandelingen, Christchurch en de wederopbouw, eten bij Fleur, de lente, one lane bridges. Curio Bay, Bay of Plenty, Bay of Islands, Akaroa. De rust om meerdere dagen op dezelfde plek te blijven. We voelen ons thuis in Nieuw Zeeland. Helaas geen dry sausages, liver sausages and croquets, wel veel vis en chowder. Vier jaar geleden dachten we bij vertrek nooit meer NZ te zullen bezoeken. Nu weten we dat nog niet zo net. Kon over vier jaar wel weer ons reisdoel worden. We hebben zes weken schitterende ervaringen opgedaan. Dat zijn fijne herinneringen. Gelukkig hebben we de foto's ook nog.

1. GINY:
    12 november 2014
    Welkom in Dalen!
  2. Fenena:
    13 november 2014
    Welkom terug in dit kikkerlandje. Wat heb ik genoten van jullie verhalen en foto's!!